Subjek Kegemaran

Assalamualaikum and welcome back to my another blog!

Harini saya akan bagitahu anda apakah subjek kegemaran saya di ASIQS. Sila scroll down if you're curious about it xD

     So subjek kegemaran saya yang pertama adalah English. Ya, ini adalah matapelajaran yang saya suka daripada kecil lagi. Saya tak pandai sangat bab english ni tetapi Insyaallah saya akan buat yang terbaik lagi.

     Next favourite subject is hafazan/tafseer. Baiklah, saya tau subjek ini bukan penting sangat bagi sesetangah orang tapi bagi saya, Al-quran is my life. Dan sebab kedua adalah saya akan rasa tenang setiap kali membaca quran and it feels very nice untuk mengetahui apa yang terkandung dalam setiap surah.

     Last one is physics. Taknak cakap panjang but everytime I learn about physics I feel really satisfied sangat bila dah tau tentang apa yang saya nak tau dari dulu lagi. Second, dalam tu ada tulis about planets. Do you guys want to know what that reminds me of? Sailor Moon movie! It's one of my favourite anime (sort of)

Now that's all for today. I just wanted to thank all ASIQS teachers for what have you given to us. Without you, I'm lost.

Terima kasih.

Comments

Popular Posts